Mi-am pus tot ce era omenesc în mine într-o pungă de gunoi. Am aruncat-o. Fac în fiecare zi asta, numai că din ce devin mai rece, doare mai tare. Tăcerea, golul din piept, dorul, toate dor mai tare cu cât împietresc mai mult. Am crezut că am puterea să râd din nou. Îmi lipsește curajul, însă. Mi-e teamă că am să o văd în toate femeile. Sau că am să o caut în ele. Și de fiecare dată când n-am să o găsesc, îmi voi arunca încă puțin din mine într-o pungă de gunoi. Cine-ar fi crezut, draga mea?

Lasă un răspuns

