Zâmbetul tău, cea mai frumoasă mare

Draga mea, nimic nu se schimbă. Toate sunt așa cum le-ai lăsat, nemișcate. Poate doar eu sunt puțin mai amărât, măcar până ai să te întorci. Pentru că ai să te întorci. Până atunci, am găsit un fir de păr de-ale tale. Vorbesc cu el, râd cu el, e ca și cum ai fi aici. Măcar până ai să te întorci. Și primul lucru pe care am să-l văd din nou dimineața va fi zâmbetul tău. Frumos, curat, ca de copil în dimineața Crăciunului. Zâmbetul ăla care mi s-a încrustat în suflet. Mi s-a impregnat în piele. Zâmbetul pe care îl pictez și atunci când vreau să pictez marea. Da, zâmbetul tău ca cea mai frumoasă mare din lume.

Lasă un răspuns

