Sleepthief

Mi s-a golit inima. Mi s-a golit până într-acolo încât i-am pus lacăte. A rămas o urmă a ta, draga mea, acolo. Funcționez dintr-un automatism dobândit cu trecerea timpului, simulez binele, atât cât să nu mă întrebe nimeni ce se întâmplă. Doar că dincolo de mască sunt speriat. Sunt al dracului de speriat de singurătate. Când îmi afundam fața în părul ei răvășit pe perne nu mai vedeam pustiirea asta o ipoteză plauzibilă. Am avut curaj să simt din nou, să îmi las sângele să alerge cum vrea. Și sângele mi s-a împiedicat, respir sacadat, ca înaintea unui infarct, ea se transformă într-un zid de care mă lovesc.

draga mea, dormi liniștită, toate visele tale sunt la mine

Lasă un răspuns

