În acea Dimineață am hotărât să

mă rog lui Dumnezeu, am stat ore în șir

îngenuncheat, cu fel de fel de capete

de cerere adresate unui perete gol

pe care priponisem o icoană veche

Dumnezeu nu mi-a răspuns, bineînțeles

mă rugam unui perete gol, mi-am zis

poate este ocupat cu sfârșitul lumii, sau

mai știu eu ce fel de lucruri face un Dumnezeu

Am hotărât deci să mă rog seara, poate

avea agenda mai liberă, o fi fost pe alt fus orar

așa că am îngenuncheat din nou

în fața peretelui alb și gol, dinspre răsărit

cu icoana spânzurată, nu am mai insistat

prea mult, când am văzut totul neschimbat în jur

Lasă, am zis, poate știe El cum e mai bine,

apoi am adorit, visând un Dumnezeu albit de vreme

abia mișcându-se. ”Păi stai puțin, merge mai greu

și El, ca orice bătrân, e acolo de la Facerea lumii,

Plesnește el din degete când i-o trece reumatismul,

și să te ții atunci huzureală pe capul meu”

2 gânduri despre “

  1. […] Sper sa ciocnesc berea cu Alex Olaru, Dumi, Gabriel, Zetu Harry, Joe, Nelida Mustafa, Lille,Alexandru Busuioc, Radu, Raki, Maria, Andreea, Robert, Annie, Capsunarul, Danuta, Sabin,Sayuki, Radu Adrian, Ditzy, Catalin, Simona, Ionut, Adriana, Pustiu, Zi colorata, Ada, Plutonia,Cristina, Lisandra, Alexandra, Catalin Boboc, Euxiniu, Radu, Laura, Mihnea, Coco, Georgiana,Ionut, Isabella, Catalin, Laurentiu, Mircea, Maria, Anna, U-boot, Pos, Eduard, Carmen, si oricine indeplineste conditia cu blog activ. […]

Lasă un răspuns

