Pot

Pot să îți fac cea mai bună cafea dimineața. Cu caimac, așa cum îți place ție. Am să o las aburind pe noptieră, și dacă dormi pot să te sărut ușor pe frunte. Pot să fac micul dejun, ai să îl găsești în bucătărie, alături de un bilețel în care să îți spun cât te iubesc. Deși poate ai să știi deja. Pot să îți țin ușa când intrăm în bar seara, umbrela când plouă, și nu am să stau niciodată pe gânduri să îți dau haina mea când îți este frig. Pot să mă opresc la florăria din colț când vin de la muncă, și să îți cumpăr florile tale preferate doar ca să te văd zâmbind. Pot să te strâng în brațe și să tac, pot vorbi cu tine fără cuvinte. Pot pleca din casă la două noaptea să caut inghețată de căpșuni prin tot orașul doar pentru că îți este poftă. Am să mă întorc cu ea ca un trofeu. Pot să nu îmi las hainele împrăștiate peste tot, să nu te mai văd nervoasă. Pot, în fine, să merg până la marginile lumii dacă tu te afli acolo, și pot sta ore în șir cu tine într-o ploaie rece de toamnă, să îți privesc ochii în care se oglindesc norii grei. Întreabă-te tu, cea care vei fi, ce am făcut să merit eu toate acestea?

2 gânduri despre “Pot

  1. Poti face toate lucrurile alea tinand strans in minte ideea ca ele ar fi reteta fericirii unei femei. Iar o femeie fericita, inseamna o relatie. Iar o relatie inseamna fericire.

    Sau ai putea sa tii usa si umbrela din bun simt, sa gatesti micul dejun in schimbul pranzului si sa nu te deplasezi pana la capatul lumii dupa inghetata sau cuddling. Pentru ca mai mult decat ce faci, conteaza ce ii inspiri. Vulnerabilitatea, disperarea si atitudinea casnica omoara tot. Man up!

    • Andreea. Oricat mi-ar displacea, trebuie sa fiu de acord cu tine. Daca nu am scris, totusi despre reversul medaliei si despre detasarea care urmeaza unor gesturi, nu inseamna ca nu exista. Insiram maruntisuri, atat. Pentru orice, am destula demnitate incat sa trasez o linie, sa impun o limita:) probabil ca nu s-ar intampla prea des. „man up” pentru cine tine musai sa-si confirme siesi asta, eu am imbatranit deja

Lasă un răspuns

