Societatea strigă tare: M**E Remus Cernea

Am simpatii politice. Nu știu dacă am scris vreodată despre ele, în general evit să mi le exprim public, din pricina  profesiei, însă ele există. Nu sunt convingeri fixe, sunt mai mult opțiuni conjuncturale, datorate demersurilor unor politicieni care dau dovadă de responsabilitate socială.Rari aceștia, e drept, însă a certitudinea că ei există și pentru binele public, nu numai individual.

Când am citit despre numirea lui Remus Cernea în funcția de consilier al lui Victor Ponta, l-am catalogat drept un gest imatur, complet greșit politic și care descalifică un guvern cu potențial. Remus Cernea, eternul militant pentru fel de fel de cauze pierdute, ecologistul atât de penibil încât ar fi în stare să se prezinte la muncă în tricou cu Motorhead, nu a priceput că politica nu este pentru copii bărboși incapabili, ci un teren de joacă periculos. Îmi sunt indiferente „realizările” lui, la fel ca și societății civile în numele căreia activează.  Deasemenea, îmi permit să contest și calitățile lui intelectuale care să-l recomande pentru o asemenea răspundere.  Abil din partea lui Ponta, și-a făcut din dușmani prieteni, dându-i ceva vechime pe cartea de muncă unui individ care putea trage după el măcar 1% din electorat. La cum se prezintă cursa electorală din toamnă,  chiar și această cifră reprezintă un procent important.

Dă-i boului o legitimație cu însemne oficiale, și se va folosi de ea. Cam asta a făcut Cernea, la OST fest. S-a simțit „agresat” verbal de un probabil membru al Legiunii Arhanghelului Mihail. Și a fluturat  pe sub ochii jandarmilor legitimația de serviciu proaspăt ieșită de sub tipar, pe care încă nu s-a uscat cerneala. Asta deși el susține înfocat libertatea opinie. Democrația. Puterea poporului. Bă tâmpitule! Ție-ți dă păpică tocmai clasa aia politică împotriva căreia te-ai pus tu în cur și-n cap. Țiganu’ când s-a văzut împărat, întâi pe ta-su l-a mâncat. Acum aparții guvernului, și ți-ai ștampilat pe bucile tale rozalii calitatea ta oficială, în vreme ce te dai pe  la festivaluri rock? Cu oameni ca tine, o să evoluăm la anul și la mulți ani, bă nulitate, parazit ONGist fără picătură de demnitate. Cum rămâne cu Drepturile Omului, alea în care se susține că dacă eu am chef să te înjur, pot să fac asta fără repercursiuni cu privire la libertatea mea? Ai uitat de ele, castravete montan? Ne trezim mâine că, la sfatul tău de intelectual fabricat la normă, cu creierii sparți de iarbă, o să fie săltați din stradă toți copiii care-și permit din convingere, și nu din arivismul specific ție, să strige „ Jos Chevron” sau altele asemenea. Eu o să strig în gura mare până îți dai demisia: citez „MUIE REMUS CERNEA”. Victoraș Titulescu ar trebui să te zboare în șuturi de acolo. Oamenii ca tine nu merită nici măcar carte de identitate, d-apăi insignă de la Guvern. Locul tău e la un adăpost pentru javre lățoase. 10 zile, după care vine eutanasia.

6 gânduri despre “Societatea strigă tare: M**E Remus Cernea

    • aici greșești elementar. Nu. Mi-e indiferent ce face, câtă vreme nu abuzează de funcție. Nici mie nu-mi merge chiar așa de rău încât să mă uit în curțile altora. DAR. Statul, implicit Cernea, este GARANTUL, garantul am zis, drepturilor și mai presus de toate al LIBERTĂȚILOR. Pe care eu le apăr legal.

      • Usurel ca nu zic ca nu ai dreptatea cu ce face cernea, zic ca-i o curva, dar nici nu pot sa nu remarc cum esti suparat pe el pentru ca sa imbarligat cu ponta, de-l admiri tu. Asa ca sa fim corecti sa spunem ca-l urasti pe cernea pentru ca tu crezi ca ii stirbeste imaginea lu ponta. E politica suta la suta. Avem curve, avem interese si avem pupincursti.

  1. Flash Info: Acest blog suportă atât diacritice cât și cratime. 2. Nimeni nu admiră pe nimeni, am spus doar că Ponta s-a descurcat relativ onorabil pentru situația dată. Și încearcă să gestioneze pe măsura puterilor lucrurile. 3. Sunt supărat pe majoritatea clasei politice, chiar și când încerc să le găsesc părțile bune. Așa că te rog, să ne însușim cum trebuie terminologia. De la mine până la hateri e drum lung. Eu vorbeam de abuz de putere, aici.

  2. 1. Nu ma interesează
    2. Ponta nu merita laudat deloc, e un prostanac. Daca il lauzi, il admiri si punct.
    3. Cred ca nu ai inteles ca hater era un mic alint, poate asta e motivul pentru care ai luat foc.

Lasă un răspuns

