Bă, așa să tot fie

Dacă eram femeie isterică, s-ar fi înțeles altfel. Dar așa, o spun cât se poate de simplu, și pe blog, îmi place Andi Moisescu. Îmi place ca om de televiziune, de radio, cât și ca om în general. Am ajuns să mă uit din întâmplare la Românii au Talent. Bine, recunosc, poate nu chiar din întâmplare. În fine, asta contează prea puțin. Din toate personajele alea burlești cu pretenții de juriu, Andi era singurul care ar fi avut ce căuta acolo. Echilibrat, echidistant, și nu în ultimul rând cu bun simț. Un bun simț evident. Îi mai citeam blogul. Scris inteligent, un discurs coerent și obiectiv în general,  o decență distinsă, elegantă.  Apropo Tv, dacă o pierdeam, o căutam în reluare prin grilele de programe. La fel ”Marcă Înregistrată. Evident, știm cu toții (am pretenția să nu mă citească dobitoci/toace, da?) umorul fin al emisiunilor, pe care e tare greu să-l prinzi dacă ești admirator al lui Bendeac sau Morar și Buzdugan.   Moisescu e creierul din spatele Apropo.  Andi Moisescu  ar trebui să fie un exemplu pentru pretinșii oameni de televiziune. Așa se capătă prestanța, nu prin schimonosiri și Can Can. De-al dracu o să-i dau și laic pe fesbuc. E unul din puținii români „publici” în viață cu care-ar trebui să beau niște beri odată, musai, și să  bârfim de Hendrix.

Lasă un răspuns

