Am avut un răgaz de câteva ceasuri, după multe zile pline, prea pline poate pentru doar un om. Cu atâta liniște în jur, mă căutam pe mine cel întreg. Mă regăsisem dincolo de cuvinte, cu totuși ceva lipsă.
Și am scos dintre scheleții mei din șifonier folkul, de care parcă mă înstrăinasem, din nu știu ce motive de împietrire.L-am simțit din nou aproape, ca o mamă bună. Mai bine cu un suflet ca un vârtej decât să simți un gol în piept.

4 gânduri despre “

  1. pisica mea e o femela birmaneza de cincisprezece ani. i-am pus astazi folk-ul tau si stii ce a zis? a zis ca nici un motan nu asculta asemenea muzica, poate doar pisicile batrane de casa, care n-au destula viata in ele.sau coaie.sau daca sunt martorii lui iehova. dar stii cum sunt femeile, nu le plac ouale moi si nici masculii care nu au teritoriu. eu nu mai inteleg cine conduce lumea..

    • Eu zic să lași pisica aia să își trăiasca bătrânețea. Știi cum e, animalele bătrâne de casă nu gustă muzica.

      • cica e genul de muzica pe care o asculta prada :)) cica torsul ei are versuri mai bune :)) cica nu e batrana, e doar…nemuritoare :)) cica s-o las in pace cu masculii cuminti si plangaciosi :)) cica sunt mai soft decat blanita de pui de soricel si apoi s-a lins pe bot.

      • Cică vocile îmi spun că tu vrei iar în spam. Știa Akismet ce face. Ne confirmăm testosteronul în online, sau cum? Că dacă-i pe-așa, am și eu două vagoane. Bărbații cresc mâțe-n casă? Ca doamnele bătrâne?

Lasă un răspuns

