1072

„E atât de cald azi, încât aş fi slăbit pentru o clipă strânsoarea braţelor, lăsându-te să respiri. Pentru o clipă numai, apoi am fi revenit la a ne respira unul pe altul.” A.O.
De dimineaţă, mi-a mirosit a zori la cort, cu marea la picioare. Şi am zâmbit, am zâmbit mult, cum nu o mai făcusem. Toate sunt noi, ca scoase din cutie, am găsit o inimă nou-nouţă, cu instrucţiuni de folosire, pusă în piept, un chip nou, scos la lumină din spatele bărbii, o primăvară proaspăt născută, ce mă năpădeşte.

2 gânduri despre “1072

    • nu stiu din ce motiv, intrase in spam comentariul tau. Imi pare rau. Nu, 1072 a fost o zi frumoasa in care toata lumea a meritat sa traiasca:).

Lasă un răspuns

