Not Kansas anymore 1

Ascult Madrugada, step into this room, uşa e îchisă
am verificat de două ori înainte,sunt sigur că
nu o să intre nimeni, nu e nimic de văzut aci,
doar o grămadă de cearcăne, colecţionate cu răbdare
nu ştiu din ce motiv îmi ţin ţigările în buzunarul
de la cămaşă, acelaşi Camel galben, se împuţinează
din oră-n oră, trag din ele până simt cum îmi ard degetele
duc din nou mâna la buzunar, mai scot o ţigară, suflu
fumul încet, îmi place cum îmi amărăşte cerul gurii,
pe fereastră Dumnezeu într-o glumă prostească se joacă
de-a lumina, soare numai până la etajul patru, la 17:10
deasupra vineţiu murdar, se coboară sfârşitul lumii peste
cartier, râd înfundat, măcar o să fim un morman de cadavre
îndestulătoare, pescăruşii adulmecă a stârv, ale dracului
vietăţi pictate peste întuneric, în seara asta nu am cuvinte
de dat, mâine la fel, aştept să se nască alte cuvinte
nu e chiar atât de uşor, nu le furi, ai nevoie de picioare
frumoase, sâni, toate întinse pe pat, fix la 23:34, te copulezi
atent cu ele, aştepţi nouă luni, până ies afară cuvintele, şi
încă un an până cresc, între timp, hrăneşti pescăruşii
cu palmele tale vii , îţi ciugulesc degetele, nu îţi e frică
de nimic, ce a fost mai rău s-a întâplat deja, te sperie
numai oamenii zâmbindu-ţi, mai răi decât pescăruşii, oamenii
goi, veşnic flămânzi, mâncându-ţi bucăţi din suflet, cuţu
cuţu îi strigi, de orice câine vagabond şi înfometat ţi-e milă.

Lasă un răspuns

