Îngerii ne ţin cu capul în jos

Toate camerele în care am intrat până acum erau albe
un alb orbitor, cum numai iarna pe munte mai văzusem
atunci când se aşeza zăpada proaspătă, erau albe şi moi
camere bune pentru oamenii singuri, atunci când vor să
lovească pereţii cu furie, eu câteodată îmi privesc încă
cicatricile prost vindecate de pe mâini, de ce am ajuns
aici? e capăt de drum? nimănui nu-i place liniştea asta grea
tulburată doar de urletul lui Nae de la 123, e perfect normal
să umbli cu un cuţit pe străzi în miezul zilei, să înjunghii
oamenii la întâmplare şi să râzi, toţi facem asta, unii
doar alegem să o facem pe lumină, hai, de azi înşirăm
poveşti banale, ne legăm de bariere, e distractiv aşa, să ridici
şi să cobori odată cu bariera, poţi să strigi tare hei! uite
eu am viaţa mea, urc şi cobor, o fac pe fast forward, e drept,
de zeci de ori, cui îi mai pasă, ne prefacem în târfe,
parcate lângă telefoanele publice, la orice întrebare
răspundem cu un mormăit, creştem din ceruri cu capul în jos
râd trecătorii hehe, uite târfele spânzurate invers,
proştii habar nu au că ne apucă îngerii de glezne
dulci curve, am gustat şi eu odată aşa ceva, era ca un skittles
îmi explodase vara pe buze, i-am zis frumos în timp ce te
sărut, aduci cu mentosanele la gust, mi-am dat drumul pe cearceaf
cerându-mi scuze după aceea, nu pot să rămân peste noapte
niciodată nu pot să rămân peste noapte, pe Nae de la o sută
douăştrei nu ar mai avea cine să-l asculte, revin,
promit că revin, nu ştiu când, nu ştiu nici măcar de unde am să răsar,
totul ţine de karmă, mă reîncarnez în animalul vostru de casă,
şi în loc să murdăresc aşternuturile, am să mă piş pe covor.

3 gânduri despre “Îngerii ne ţin cu capul în jos

  1. Te sparg daca te pisi pe covor ! Pise-te in scanner .
    Ai talent , fiu tampit ce esti ! !
    Mai schimba dreaq negreala asta de blog ca ma murdaresc pe iris , fa-l alb . Ai vazut cum l-am facut eu . Mi-a zis domnul doctor ca ajuta la trafic…intestinal ! 🙂 Am glumat , sa te razi !
    Hai ciao !

Lasă un răspuns

