De burtibus

Stimaţi cititori şi cititoare, Băi. Pentru că mi-a scăzut traficul până la nivelul Mării Moarte. Şi pentru că plâng de mila celor cu care împărtăşesc aceiaşi cromozomi XY şi acelaşi model ’86 de gonade, pe care îi şi văd stând la birou toată ziua, ajungând la 7 acasă chiori de foame, ca alergătorul de la Marathon, căzând în pragul bucătăriei, crunt dezamăgiţi de compatrioatele lor cu cromozomi XX, de azi, adică de puţin mai târziu, o să inaugurez noua rubrică pentru burtă şi suflet, în care explicăm pe înţelesul tuturor femeilor de ce şi cum se găteşte. De la cafeluţe la deserturi savuroase. E simplu, stimaţi masculi. Ca să aveţi o căsnicie lină, va fi de ajuns să trimiteţi un link consoartei. „Uite draga mea, un articolaş simpatic, l-am primit şi eu pe mail”. Subtil, nu? Insinuant, dar nu foarte, vei avea, o tu mândrule bărbat care duci greul societăţii actuale, un mijloc la îndemână să spui ce vrei fără să spui ce vrei, evitând astfel viitoare reproşuri ca „Eu ţi-am făcut toate poftele, iubi, şi tu nu eşti în stare să îmi iei nişte amărâţi de cercei cu Swarowski!”, bineînţeles cu bocete de rigoare. „Nu te-am pus eu, era doar un link, nimeni nu a zis să-mi faci clătite cu brânză dulce şi stafide stropite cu sirop de arţar.”.
Ideea aparţine domnişoarei cu care împart şi bune şi rele, admit, şi sper să nu plătesc cu vârf şi îndesat „Toată ziua scrii despre mâncare, şi mie nu mi-ai făcut decât prăpăditul ăla de cotlet de porc A l’Alba, brioşele cu ciocolată şi vita aia cu Gorgonzolla, care nici nu era atât de fragedă cum pretindeai. Tu îi faci alteia, mai bun, lasă că ştiu eu!”
Aşa că o să încerc, pe cât îmi permite vremea, să scriu câte un meniu complet pe zi, numai cu chestii încercate de mine, şi reuşite. Să nu aud mârâieli că „Erau ouăle vechi, praful de copt tras, şi de-asta nu a ieşit tarta”.

Lasă un răspuns

