1001

Cea mai frumoasă zi din ultima mie de zile am petrecut-o azi noapte. Frumos, atât de frumos am închis ochii, şi parcă ea aştepta deja acolo, în spatele pleoapelor. Nu am mai întrebat-o ce caută, o strângeam doar în braţe tare, spunându-i că mi-a fost dor şi că amândoi visăm. Mi-a sărutat încet mâna, la fel de cald ca ultima dată. Pentru încă o noapte am avut lumea la picioare. Şi dimineaţă am simţit încă mult timp mirosul de vişine al buzelor ei stăruind pe ale mele. Am lăcrimat puţin în cana de cafea. Bărbăteşte, înfundat. E greu când visul se risipeşte din palme, nu ai nimic în faţa ochilor, şi totuşi inima îţi bate tare cum numai atunci când o vedeai pe ea mai bătea.

Lasă un răspuns

