Nici sfârşitul lumii nu mai e ce a fost

Sunt complet dezamăgit. 11.11.2011, ora 11:11, şi tot nimic. Eu cred că a rămas fără benzină pe undeva sfârşitu’ ăsta al lumii, altfel nu îmi explic. Sau nu avea cauciucuri de iarnă şi i-a fost frică de amendă.
Mă uitam pe geamu’ de la birou, să văd babau venind, călăreţii apocalipsei călare pe ponei, foc şi pucioasă, pământ crăpat. Nimic, nimic.
Sunt cătrănit tare. Atât de cătrănit că plec la Constanţa, să găsesc explicaţii raţionale.Poate o fi de la fusu’ orar. Că nu spune nicăieri pe ce fus orar începe să se sfârşească lumea. Sau Românica e ocolită, doar suntem cu 50 de ani în urmă. Naiba ştie. S-a stricat sfârşitu’.
Mă duc să beau diseară ceva la Flower Power Party, să îmi înec amarul. Taman acum, când îmi făcusem planuri mari pentru lumea ailaltă.Ieri mă dusesem la administratoru’ de bloc, i-am zis frumos că nu ai are rost să plătesc întreţinerea, am scris notificare la bancă, le-am zis dom’le eu nu mai plătesc rata degeaba, nici mâncare nu am mai făcut să nu se strice, că nu mai are cine o mânca. Ba era să-mi dau şi demisia la 11:09, să nu mă prindă la muncă. Şi să mă pup ruseşte cu şefu, să ne urăm happy sfârşitu’ lumii day. Acum am din nou întreţinerea şi rata de plătit, ba şi mâncare de făcut. Catastrofal.
Şi la voi tot aşa a fost sfârşitu’? Un mare puf?

2 gânduri despre “Nici sfârşitul lumii nu mai e ce a fost

Lasă un răspuns

