Cine-mi poartă mie de grijă

Îi numa’novembre, şi încă nu s-o făcut atât de frig să tremure toate cele-n om. Da oamenii îs prevăzători, şi-şi fac sanie de vara, că nu se ştie.
Amu, cum bine ştiţi sau nu în ultima vreme am câştigat fel de fel de lucruri. Fix moca şi degeaba. Lucruri ca bilete la concerte la care nu m-am dus, sidiuri, sticle de uischi. Că deh, dacă nu-i noroc în unele, o fi la altele. Spun zău că din mormanu’ de lucruri moca şi fix degeaba, nimic nu mi-o ţinut cald. Adică…ar fi fost uischiu’ ăla, da nu ţinea prea mult, unde pui că nici n-aveam cum să-l beu singur, să nu fiu beţivan. Până acum, când domnişoara, încă, nemăritată fiind,PIKACHU, s-o apucat de tricotat. Şi s-o gândit că cel mai frumos se potriveşte în andrele lâna albastră, drept care o hotărât: cado una bucată fular albastru, să ţină de cald şi de urât până la primăvară, este adjudecat de mine. Aşa că MULŢUMIM, şi scriem poezie drept plată, că aşa a promis Adunarea Generală a Blogului Meu. A, nu vroiam să zic nimic, doar mă lăudam. Pika, dă-i bătaie, două pe faţă, două pe dos.

Lasă un răspuns

