Live din Lacul Tei

Lunea nici iarba nu creşte. Mai ales când te duci la scârbici cu noaptea-n cap. Adică eu, om serios, îs hopa sus la 5, că deh, la 5 jumate pleacă locomotiva din gară. Şi azi noapte mă şpriţuisem puţân, în speranţa că azi nu-i luni, sau dacă e, tot o să mai stau şi eu p-acasă.
Şi pe tot noru’ ăsta de vreme, parcă-mi vine cum o zis nea’ Vintilă să „iau rapidul de Constanţa”. Înapoi.Că s-o făcut ceva mai rapid, şi m-o dus la capitală azi în 2 ore şi vreo 50. Minute. Şi aproape fără întârziere.
Başca şefu’, un drăguţ, mi-o făcut ziua frumoasă:
-Neaţa şefu.
-Neaţa bă. Da ce-i cu faţa asta?!
-Ce e cu faţa? fac io nevinovat.
-Zici că ai dormit cu curu pe ea.
Puncte bonus pentru sinceritate.

Lasă un răspuns

