Jurnal de Bucureşti

Am un morman de haine. Cu care nu ştiu ce să fac. Şi multe, prea multe gânduri, stări şi nelinişti. Mă întorc în oraşul în care nu am pe nimeni apropiat, în apartamentul mult prea mare pentru un om singur. Ştiu că de la geam văd calea Moşilor veşnic aglomerată, şi ştiu că are să mă apese o tăcere grea când fumez pe balcon.Atât. Între străini cu priviri reci, între tramvaie gălăgioase şi metroul aglomerat, îmi pare că sunt într-un film derulat pe fast forward. Şi ştiu că-mi va lipsi „acasă” pentru prima dată.” M-am făcut om mare, mamă” îmi răsună în cap, şi ştiu că mă duc înspre întuneric. Zâmbetele mi le las „în provincie”. Îmi rămâne locul ăsta, numai al meu, cu care să astup nopţile lungi.

3 gânduri despre “Jurnal de Bucureşti

Lasă un răspuns

