Nişte proşti făcuţi grămadă

Normal că la 5 jumate dimineaţa, la Urgenţe toată lumea doarme.Fix ca acasă. Şi durează ceva vreme până să trezeşti pe cineva, că doar e somnul dulce. Şi după tot tămbălăul ăsta, duduia asistentă aplică procedura de urgenţă, recte luatu’ tensiunii.
-Domnu’, sunteţi cardiac?
-Nu ştiu domnişoară, să îmi spuneţi dumneavoastră asta, că doar de aia am venit.
-Păi la EKG aţi ieşit bine, da’ tensiunea e prea mare. A ajuns la 20 aproape.
-Oare să fi fost mai mică, şi să mă fi enervat eu când nu am găsit pe nimeni în toată urgenţa?
Cu supremă nesimţire, mestecând ciungă, îmi aruncă:
-E posibil. Mergeţi acasă, vă calmaţi, şi vă întoarceţi mai târziu.

4 gânduri despre “Nişte proşti făcuţi grămadă

    • Mă Irino, încă nu. Da bag sama că grav nu-i, că nu m-au trimis să îi iau tămâie şi copârşeu. Eu sit că încă pot a merge la muieri, a be şi a fuma, şi cred cu tărie de 70 de grade că e de la nesomnu’ din ultima vreme. La 20 permanent, eram explodat sănătos până amu. Aşa, îs doar dizzy.

Lasă un răspuns

