O insulă numai a noastră

O să-i dăm târcoale pe marginile ei, e insula noastră
am primit-o cadou de la mama, m-a întrebat , nu vrei o
insulă,eu nu am ce face cu ea, am luat-o, am spus frumos
sărumâna de insulă, mamă, hai să mergem pe margini
eu într-o direcţie, tu în cealaltă, ca la un exerciţiu
de supravieţuire- e o insulă rotundă, când ne întâlnim
din nou, să ne luăm în braţe, fiecare revedere să fie
şi mai intensă, ne sărutăm îndelung, nimeni nu ne vede
aici, unde a început taina noastră s-a terminat omenirea.

Lasă un răspuns

