Un altfel de nea Nelu

Aşa cum bunii mei prieteni care şi-au rupt spinările lor de intelectuali cu şifoniere şi canapele ştiu, am plecat de la casa mea pe pământ, un fel de apă minerală la sticlă de sticlă a caselor, către zări mai înalte, văzute de la etajul doi. Nimic nu-mi lipsea mai tare până azi, decât izmenele ponosite şi maieul galben, pătat de ţuică, posedate de nea Nelu.
Întru sănătatea mea pulmonară, la orele 7 AM, coboram să aprovizionez cu tutun hoitul. La parter, o cu totul nouă privelişte mi se înfăţişează. Nea Gică, om pretins serios, la vreo 55 de ani, îmbrăcat numai în chiloţi, bate disperat la uşă, urlând „Deschide fă, că nu te bat!” Trec pe lângă el cu capul uşor plecat, dar se întoarce şi-mi rânjeşte complice, cu un zâbet spart, din care îi lipseau doi dinţi, şuierându-mi : „Nu azi!” după care leşină de râs la propria glumă.

2 gânduri despre “Un altfel de nea Nelu

Lasă un răspuns

