Antonov, cel mai mare avion

Iubirea nu trebuie să fie ca în cărţi
îmi spuneai în timp ce desfăceai o bere
sorbeai cu poftă din ea, spuma
îţi curgea pe la colţurile gurii tale
cu buze pline, cărnoase bine conturate
am ieşit la plimbare îmbrăcaţi
ca două prostituate, tu ţi-ai pus cearcăne
eu un buzunar plin cu amenzi neplătite
şi vreo două boli venerice bine ascunse
alături de patru lei şi cincizeci şi cinci de bani
amândoi fumam chiştoace adunate din parc
noaptea nu ne vede nici dracu
le sudam unul de altul, într-un act
de supremă burghezie, singurul
pe care ni-l permitem
în timp ce icneam de la tutun stătut şi umed
mă sărutai, iubirea nu trebuie să fie
nici ca în filme, acolo orice căcat fără
viitor ajunge rege sau bancher
şi orice curvă ieftină mare doamnă
taci şi fumează, ăsta este gustul
cu care trebuie să te obişnuieşti
te va urmări o bună bucată a vieţii tale
iubirea nu trebuie să fie decât ca în
cântece, dobitocule, să înceapă
şi să se termine în patru minute
taci şi fumează, nu te mai plânge
că te doare gâtul, ţi-am pregătit
patul, surâzi, curvă ieftină
aşezându-mi şase pagini cu imobiliare
din Telegraf pe banca aia scorojită.
Mâine dimineaţă ne trezim din acest
vis, nici urât, nici frumos, şi toate
lucrurile vor fi neschimbate.

Lasă un răspuns

