Anatolie se spovedeşte

Am uitat să primăvară, a dracului treabă
ţin discursuri din geaca mea roşie, Rossignol
geaca are nume de rândunică
dacă faci ochii mari, jur-îmrejur, nu vezi aripă
de pasăre, nici măcar de avion, sunt toate
zgribulite într-un hangar antifrig, secret.
am uitat să martie, mi s-a aplatizat
pieptul,ca o bucată de asfalt
proaspăt turnat, peste care a trecut
un cilindru compactor galben
condus de un beţiv în salopetă albastru-murdar
plămânii îşi dovedesc inutilitatea
mai bine mergem să bem ceva, decât să
tremurăm, în pahare e cald, şi parcă simţi
cum înfloresc ceva zambile la picioare
cum se deschide pământul ca o gură
plină de mocirlă şi de dinţi strâmbi
emanând aburi pestilenţiali, lăptoşi
parcă simţi cum urlă din tot noroiul
poftim mă primăvară! să se vadă de sub
zăpadă tot rahatul de câine, toate
ambalajele de Snickers şi prezervativele
vecinilor de la patru, ăia care când fac
sex, urlă în gura mare „aşa, dă-mă
cu capul de pat , iubi!” după care
se aude un sunte sec, de lemn lovind lemnul.
Acum e vremea să ne luăm iubitele
foste, actuale şi potenţiale, e timpul
să le deschidem pieptul împodobit cu
sâni, în mijlocul străzii, să-l scobim cu unghia
până lovim miocardul. Miraţi, să le strigăm
„Curvelor, aveţi o inimă mare, în care
încap mai mult de doi oameni!”
Nu mai plânge, Anatolie, peste tot e la fel
în fiecare cârciumă, un bărbat îşi
uită sufletul, şi nu se mai întoarce
a doua zi după el. Anatolie , de sub cozorocul
şepcii lui de piele, mă iscodeşte cu ochii lui
albastru-murdar, culoare de salopetă.

4 gânduri despre “Anatolie se spovedeşte

Lasă un răspuns

