Lust

Mi-am dat seama atunci, în vreme ce sorbeam din cafeaua amară, de ce o iubisem. Niciodată nu avusesem un loc pe care să-l numesc „acasă”. „Acasă” era ascuns după o perdea de ceaţă groasă, o pâclă rece . Pe ea o iubisem pentru că oriunde ne purtau paşii, eram acasă. În stânga, în dreapta, în autobuz şi tramvai, pe băncile din piaţă, ascunzând poveşti, sau sub soarele de april încălzind fricos, peste tot, mie-mi venea să mă întind leneş, aprinzând o ţigară, să-mi rezem capul pe umărul ei, să o sărut şi să-i spun cât este de frumoasă. În definitiv, „acasă” eram noi, clădindu-ne pereţii din visele noastre.

Lasă un răspuns

