O femeie teribilă

Am scăpat vaca-n porumb, cum se spune. De ziua mea, mi-am zis la mulţi ani. Dacă mai beau aşa, nu o să mai fie mulţi. Zic să bem, deci.

Mi-e clar de fiecare dată când încep să beau bere că lucrurile nu or să rămână la fel de calme toată noaptea. Ştiu sigur că Dan are, undeva sub tejgheaua barului, ascunsă bine, o sticlă cu pălincă de ceea bună, aşa că m-am milogit să mă blagislovească. Cică e special reserve, aşa că am băut numai eu şi Cosmin, restu’ nu-s demni.

Zic şi eu, îmi pare rău că, deşi o văd atât de rar, mă găseşte la fel de frumos mirositor, ca o lalea, parfumat bine. E o femeie grozavă, cu absolut tot ce-i trebuie spre a fi mişto.Şi bă, m-a iertat că am fost tâmpit, şi mi s-a făcut somn cu alta.

Atât de grozavă e, că ne-am plimbat la Vama Veche. Da, e februarie, e frig, şi mai mult decât pustiu pe-acolo. Era totuşi un nene cu o lanternă, mişunând pe pista de biciclete, fără bicicletă. Mi-a băgat lanterna-n ochi, curios. Eu l-am băgat în mă-sa, şi am fumat. Pe plajă.

Am râs, mult, şi m-am simţit bine. M-am bucurat tare că m-a iertat. Eu nu mă iertam, în locul ei.  Îmi vorbeşte frumos, şi zâmbeşte la fel.

Da, am băut apă când m-am trezit. Şi acum vreau la Vama Veche din nou să fumez la lanternă. E parşivă apa asta, te face să vezi păsări d-alea care stau în baltă şi le pare rău. Regrete. Egrete. D-alea.

Un gând despre “O femeie teribilă

  1. La Multi Ani de doua ori!
    Sper ca ti-ai mai revenit! 🙂
    Postul de ieri era cam straniu!

    Acum, daca tot am ajuns aici si merge WB, vreau sa te intreb ceva: spune-mi si mie te rog de unde modific dimensiunea fotografiilor ca sa le pot adauga pe blog in mod onorabil, caci nu stiu, habar n-am…le-am tot pus cu copy/paste, dar e penibil, dispar, etc.
    Ultima pusa e mare, dar nu stiu s-o ajustez…

    Si ai grija de tine, sper ca mai si exagerezi! 🙂

Lasă un răspuns

