Cum mi-am petrecut revelionu'

Ieri, adică anu’ trecut, am turnat un pahar de vin. În mine. Apoi a venit sora lui, un pahar de ţuică, întrebându-mă dacă nu l-am văzut pe fratele ei. Am răspuns că nu, după care m-am dus în magazie să-l caut pe paharu’ de vin. L-am găsit, doar că era mai mult, ca la o damigeană, aşa. Am cerut voie de la Ambra să beau. Am băut, şi mi-a venit poftă să chem taxiu’, care a venit cu greu.  La revelion, am zis. Unde, că pe  harta mea nu e trecut la revelion, zic bagă GPS, că ajungem noi. M-am întâlnit cu văru mai mare a lu’ paharu’ de vin, sticlă de uischi pe numele lui, am zis că nu beau, da am băut.

Azi dimineaţă eram acasă la nişte necunoscuţi, bând ţuică nefiartă şi spunând bodaproste.  Cu un joben în cap. Serios. Şi un baston în mână. O să pun poze, dacă nu mă  credeţi. Şi o iubesc pe Ambra. V-am zis?

Ambra Angiolini – Lunedi Martedi
http://embed.trilulilu.ro/video/azra/2ca2b80a5fa237.swf

Lasă un răspuns

