Duminică, nouăşpe a doişpea

Am visat urât. Atât de urât încât eram însurat, pe deasupra cu o femeie care-mi bea toată ţuica şi berea. De dimineaţă, am fugit într-un suflet la damigeană. Era cuminte, astupată, şi întreagă. Apoi, în celălalt suflet, am alergat spre frigider. Berile stăteau acolo aşa frumos, că le-am desfăcut. Acum mă uit la ele, şi aplaud. Mi-am dat seama că e rău să fii însurat cu o beţivă, deci probabil nu mă mai însor. Adică oricum nu aveam de gând, dar nu mă mai însor şi mai tare acum.

Cel mai bun remediu pentru visele urâte e să nu dormi, aşa că la noapte o să fac de strajă la damigene, în uniforma de gală cu mănuşi albe. o să se potrivească acum la noua mea barbă, proaspăt achiziţionată din buticul de la colţ, unde nu vând lame şi spumă de ras.

haha, am o zi liberă, şi tocmai azi nu ies din casă. Bate vântul aşa tare, că mi-e frică să nu ajung în Oz.  nu de alta, da’ nu am bocăncei roşii, să bat de doo ori din vibram şi să mă aducă înapoi în Kansas.

Sunt teribil de îngrijorat, atât de îngrijorat că mi-e sete

Mă duc să beau o ţuică fiartă, să-i fac în ciudă lu nevasta beţivă din vis, să nu mai aibă ce bea la noapte. Na! la noapte o să fiu singur. Ca şi ieri. Ca şi alaltăieri. Ca şi de când mama l-a anunţat pe tata că are un golan în bătătură.

Huliganul de mine! Beau ţuică dimineaţa, şi într-un gest de insolenţă supremă, scriu pe blog, în loc să las oamenii să doarmă. Şi să meargă la biserică. Dormiţi şi mergeţi la biserică, mă! Dacă se poate, amândoo în acelaşi timp.

o să fie o duminică neobişnuit de lungă, şi ciudată. Voi staţi cuminţi, da?

4 gânduri despre “Duminică, nouăşpe a doişpea

Lasă un răspuns

