613

Mai ştii, când apucam cu-o mână

întreaga lume, şi-o roteam în sensul celălalt

o ţineam aşa câte-o săptămână

tu erai frumoasă, eu numai înalt.

Mai ştii? strânsesem timpul, şi l-am închis

într-o gaură adâncă, întunecată, din asfalt

nu ne mai săturam de minute şi de vis

Tu erai şi mai frumoasă, eu mai puţin înalt .

Apoi au venit peste noi tăcerile multe

Tăcerile grele, poleite cu plumb topit în ibric

tăcerile mari, aproape adulte

Erai nespus de frumoasă, eu de-a dreptul mic.

E vremea de uitare acum, de uitare adâncă

E un prezent aglomerat ca un talcioc

prăvălindu-se peste noi , stâncă

Eşti cea mai frumoasă dintre femei, eu sunt deloc.

Lasă un răspuns

