Câteva clarificări, absolut necesare

Nu mai insistaţi, nu e nimeni acasă

gol

La mine-n piept e închis

gol

există doar o scobitură

şi mai gol

pe unde se scurge sânge

atât de gol, că-mi răsună vorbele

a ecou, ca-n peşteri.

Nu mai insistaţi, sunt mut

orb, surd, cu vârfurile degetelor amputate

nu pot, aşadar, nici să vă pipăi

lobotomizat, deci nu am cum

nici măcar sa vă gândesc

în gol, în tot acest gol.

6 gânduri despre “Câteva clarificări, absolut necesare

  1. E pentru 613 unde vad ca nu pot sa comentez. Ideea pe care ai construit poezia e frumoasa. O singura obiectie am: in ultima parte doua comparatii una dupa alta (ca un talcioc, ca o stanca). Dar textul imi place!

  2. Nu trebuie sa rezolvi nimic. Fiecare scrie cum simte. Daca vrei sa bagi 10 comparatii, 10 bagi. Ti-am zis cum am citit-o eu.
    Mi s-a intamplat sa iau un volum de poezii aparut anul asta al unui poet care-mi place. Citesc si apoi dau de o cronica in RL in care era aproape desfiintat (metafore in exces care fac textul ilizibil). Si eu care il citisem fara probleme…:)

Lasă un răspuns

