Explicit

Bate, a dracului tobă, bate îndesat şi monoton, ca la urs

Ai mai făcut vreodată sex pe ritmuri de tobă de urs, ţigăneşti?

Prima dată, ridici piciorul drept, încă îmbrăcat şi încălţat, în sus

cu grijă mare , cât să mă ademeneşti

poate poate, la un moment dat, m-oi urni,

dacă nu-s prea beat. Următoarea mişcare, aşa cum e bine

îmi aparţine. O mână aici, pe sâni, mâna mea aspră

ca o piatră ponce, bună pentru călcâie

mâna asta, ca un glaspapir, pe sâni te mângâie

urmele alea sângerii,

nu le-am lăsat cu răutate, să ştii.

săruturile le lăsăm mai la urmă, am buzele obosite

de prea multele femei dinainte .  Aici e partea-n care

începi să-mi spânzuri de gât, liană căţărătoare

partea cu prea multă bezea, şi prea puţin indecent

din care poţi da cu uşurinţă-n diabet.

Tu mă săruţi pe mine, măgar în piele de sfânt

pe picioare, pe ochi, pe cer şi pământ

credulă, aproape goală, pe ochii toţi

în vreme ce-mi strecor copita-n formă de aripă în chiloţi

să văd cu tremuri, despletită şi pătrunsă toată

a naibii, femeie, turbată, nebună, deşucheată

mă ispiteşti din ce în ce mai rar,

să lepăd penele de sfânt şi să apar

aşa cum sunt, în pielea de măgar.

Un gând despre “Explicit

Lasă un răspuns

