Să vină nebunii

Să  vină nebunii, să-ţi spună poeme

Să vină tâlharii să pocnească pistoale

La hanul din colţ, înţesat de boeme

să-ţi mângâi cu biciul pe coapsele goale.

Să golim înc-o cană, a treia se pare

Dintr-un vin strecurat prin sâni de fecioare

Să vină nebunii să-ţi aducă o mare

Tu dezbracă eterna-ţi pudoare.

Şopteşte-mi cu damf de coniace străine

Ceva strict  vulgar, să-mi tremure-n carne

Zideşte-ţi  şoldul  de şoldu-mi mai bine

Auzi cum pe-afară hoţii suflă în goarne!

Trudim de un ceas, şi parcă e fum

De atâta iubire, şi de-atâta mirare

Între copasele tale desenez înc-un drum

şi pe sânii rotunzi o altă carare

Să vină nebunii, să-ţi spună  poeme

Eu rămân la tăceri, mi-e mai lesne  să tac

Să vină şi barzii, să îţi cânte blesteme

şi să-ţi dea o cafea cu caimac.

Lasă un răspuns

