Re

Iubita mea, în seara asta ţi-am pregătit cina

Uite, masa-i întinsă, şi candelabrul arde

fă bine şi stinge lumina

e vremea să ne pierdem prin mansarde.

La felul întâi o să primeşti un sărut, uşor, pe gleznă

unde să-ţi răsuflu fierbinte

e greu să-ţi găsesc sânul în beznă

aşa că te rog să stai cuminte.

Uite, miroase-a zahăr ars, şi nouă ne arde de ceartă

în jur e frig, şi vântul se zbate s-ajungă

prin fereastra mansardei tale, spartă

intrasem şi eu pe-acolo odată, ce cale grea, ce cale lungă!

N-am să te-nfiorez cum o făceam alteori

În noaptea asta, ţi-am promis

ne ţinem doar în braţe, până ne lovim de zori

cu tâmplele împreunate  în acelaşi vis

6 gânduri despre “Re

Lasă un răspuns

